söndag 11 mars 2012



Bildkälla: tassimo.se

När jag besökte min far sist blev jag helt frälst av deras kaffemaskin, dock inte av samma typ som den här som jag fått tag i. Kaffet blir supergott och jag har gått och vart grymt sugen på att köpa en. Dock har jag inte haft råd att lägga ut 600-1000 spänn på en maskin. Men så igår hittade jag en som sålde Tassimo på Bloppis sidan på Fejjan. Jag prutade ner den med 50 spänn så för 350:- fick jag en Bosch Tassimo <3 knappt använd.
På hemvägen köpte jag kaffepads, med latte smak.
Jisses säger jag bara! Det smakar som kaffet man får på en dyr Cofféshop här i stan. Jag tänker dock inte göra mig av med min vanliga bryggare, eftersom den är smidigare när folk kommer på besök och billigare i drift ;)
Men jag måste ändå slå ett slag för min perfekta nya Tassimo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar