torsdag 24 januari 2013

Förändring!

Hejsan!

Nu i februari kommer jag att köra kostprogram utformat av Fitness Fighten, vilket antagligen kommer göra att lite sådana recept kommer upp här.

En annan sak bland mina vänner just nu är att många bakar och lagar mat med proteinpulver i, vilket verkar sprida sig som en trend. Självklart har jag också testat på detta!

Gjorde en micromuffins igår som inte var någon höjdare (jag har ett proteinpulver som smakar choklad/nötcream för tillfället och det ska nog för godast smak ätas kallt). Men så fort jag får hem mina smaker choklad och vanilj ska jag testa på bl.a. olika grötrecept och ytterligare bakning.

Så nu vet ni vad ni har att vänta er.
Det kommer med säkerhet komma upp "vanliga" recept med.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar